Producenci

Reklama. Promocja

ALL-AMERICAN ADS OF THE 70S, HELLER STEVEN

ALL-AMERICAN ADS OF THE 70S, HELLER STEVEN
ALL-AMERICAN ADS OF THE 70S, HELLER STEVEN

HELLER STEVEN, TASCHEN, 2022, 9783836588607

Ads of the 1970s get funky and socially conscious Both eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages that were typical of their sixties counterparts. More literal, more in-your-face, 70s ads sought to capture the...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

121,12 zł

szt.
  • nowość

ANTY-MAMO, KUP MI!, STUDZIŃSKI ADAM

ANTY-MAMO, KUP MI!, STUDZIŃSKI ADAM
ANTY-MAMO, KUP MI!, STUDZIŃSKI ADAM

STUDZIŃSKI ADAM, DREAMS, 2024, 9788366977273

Jakie promocje w sklepach przekonują Cię najbardziej? A może nawet nie potrzebujesz promocji, by nabrać apetytu na nową rzecz? Spytko i Lesio nauczą Cię, jak nie dać się reklamom i co zrobić, kiedy zdarzyło Ci się kupić za dużo.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

41,81 zł

szt.

BEZPIECZEŃSTWO TOM 5 PROGRAMY PROMOCJI

BEZPIECZEŃSTWO TOM 5 PROGRAMY PROMOCJI
BEZPIECZEŃSTWO TOM 5 PROGRAMY PROMOCJI

HOŁYST BRUNON, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2017, 9788301185459

Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji. Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty. Poza promocją bezpieczeństwa w wymiarze indywidualnym i społecznym Czytelnik znajdzie w nim...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

151,65 zł

szt.

BRAND EQUITY, KUBUJ DARIUSZ

BRAND EQUITY, KUBUJ DARIUSZ
BRAND EQUITY, KUBUJ DARIUSZ

KUBUJ DARIUSZ, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2022, 9788301223250

Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

106,86 zł

szt.

CHCIEJOSZTUCZKI, STUDZIŃSKI ADAM

CHCIEJOSZTUCZKI, STUDZIŃSKI ADAM
CHCIEJOSZTUCZKI, STUDZIŃSKI ADAM

STUDZIŃSKI ADAM, DREAMS, 2018, 9788365843739

Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze… Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

26,94 zł

szt.

COPYWRITING, ORUBA NORBERT

COPYWRITING, ORUBA NORBERT
COPYWRITING, ORUBA NORBERT

ORUBA NORBERT, ONEPRESS, 2023, 9788383223773

W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

36,93 zł

szt.

DŁUGA PODRÓŻ W BARDZO KRÓTKIM CZASIE

DŁUGA PODRÓŻ W BARDZO KRÓTKIM CZASIE
DŁUGA PODRÓŻ W BARDZO KRÓTKIM CZASIE

PLUTA ALEKSANDRA, DIALOG, 2017, 9788363778286

„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i humoru nawet najwymyślniejsze pomysły nie będą przemawiać do...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

35,89 zł

szt.

HEGARTY ON ADVERTISING, HEGARTY JOHN

HEGARTY ON ADVERTISING, HEGARTY JOHN
HEGARTY ON ADVERTISING, HEGARTY JOHN

HEGARTY JOHN, THAMES AND HUDSON, 2024, 9780500296967

A revised and expanded edition of the book described by Books Monthly as ‘an absolute gem. A bible, in fact’.If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points you in the right direction. Written by one of the world’s legendary advertising men, this best-selling book contains...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

72,68 zł

szt.

JAK PISAĆ, ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ (I KUPOWAĆ)

JAK PISAĆ, ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ (I KUPOWAĆ)
JAK PISAĆ, ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ (I KUPOWAĆ)

JABŁOŃSKI ARTUR, ONEPRESS, 2022, 9788328391826

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, któ,re łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwró,t. Dlatego ta książka...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

33,87 zł

szt.

KREATYWNOŚĆ W REKLAMIE, MURDOCH ANNA

KREATYWNOŚĆ W REKLAMIE, MURDOCH ANNA
KREATYWNOŚĆ W REKLAMIE, MURDOCH ANNA

MURDOCH ANNA, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2019, 9788301143923

Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

61,39 zł

szt.

MARKETING AUTOMATION, BŁAŻEWICZ GRZEGORZ

MARKETING AUTOMATION, BŁAŻEWICZ GRZEGORZ
MARKETING AUTOMATION, BŁAŻEWICZ GRZEGORZ

BŁAŻEWICZ GRZEGORZ, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2022, 9788301222222

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

62,10 zł

szt.

MID-CENTURY ADS

MID-CENTURY ADS
MID-CENTURY ADS

TASCHEN, 2024, 9783836591478

Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

92,63 zł

szt.

NARRATOLOGIA, TKACZYK PAWEŁ

NARRATOLOGIA, TKACZYK PAWEŁ
NARRATOLOGIA, TKACZYK PAWEŁ

TKACZYK PAWEŁ, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2017, 9788301192549

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

53,15 zł

szt.
  • nowość

NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ.

NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ.
NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ.

MAKOWSKI MICHAŁ, CEDEWU, 2020, 9788381023672

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich reje­strowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wska­zuje natomiast...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

81,02 zł

szt.

PACKAGE DESIGN BOOK

PACKAGE DESIGN BOOK
PACKAGE DESIGN BOOK

TASCHEN, 2020, 9783836555524

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking and influential designs. Designers compete in five main...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

74,60 zł

szt.
  • nowość

PIERWSZE SKRZYPCE, KAWSZYN ROMAN

PIERWSZE SKRZYPCE, KAWSZYN ROMAN
PIERWSZE SKRZYPCE, KAWSZYN ROMAN

KAWSZYN ROMAN, MT BIZNES, 2023, 9788396886507

To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźnie: „Sprzedaj.” Masz więc konkretny cel, na który...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

49,99 zł

szt.

PRAGMALINGWISTYCZNE WYZNACZNIKI SKUTECZNOŚCI...

PRAGMALINGWISTYCZNE WYZNACZNIKI SKUTECZNOŚCI...
PRAGMALINGWISTYCZNE WYZNACZNIKI SKUTECZNOŚCI...

RADZISZEWSKA ALEKSANDRA, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2015, 9788301182335

Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

62,18 zł

szt.

REKLAMA ASPEKTY PRAWNE NOWE WYZWANIA

REKLAMA ASPEKTY PRAWNE NOWE WYZWANIA
REKLAMA ASPEKTY PRAWNE NOWE WYZWANIA

WOLTERS KLUWER, 2022, 9788382867572

Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing), - nowe technologie i ochronę danych osobowych...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

163,98 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl