ALL-AMERICAN ADS OF THE 70S, HELLER STEVEN
HELLER STEVEN, TASCHEN, 2022, 9783836588607
Ads of the 1970s get funky and socially conscious Both eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages that were typical of their sixties counterparts. More literal, more in-your-face, 70s ads sought to capture the...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
ANTY-MAMO, KUP MI!, STUDZIŃSKI ADAM
STUDZIŃSKI ADAM, DREAMS, 2024, 9788366977273
Jakie promocje w sklepach przekonują Cię najbardziej? A może nawet nie potrzebujesz promocji, by nabrać apetytu na nową rzecz? Spytko i Lesio nauczą Cię, jak nie dać się reklamom i co zrobić, kiedy zdarzyło Ci się kupić za dużo.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
BEZPIECZEŃSTWO TOM 5 PROGRAMY PROMOCJI
HOŁYST BRUNON, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2017, 9788301185459
Promocja bezpieczeństwa to działania zmierzające do jego upowszechniania, lansowania i popularyzacji. Układ i zakres tomu V - podobnie jak w poprzednich czterech tomach cyklu - jest spójny i ciekawie ujęty. Poza promocją bezpieczeństwa w wymiarze indywidualnym i społecznym Czytelnik znajdzie w nim...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
BRAND EQUITY, KUBUJ DARIUSZ
KUBUJ DARIUSZ, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2022, 9788301223250
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
CHCIEJOSZTUCZKI, STUDZIŃSKI ADAM
STUDZIŃSKI ADAM, DREAMS, 2018, 9788365843739
Mania uwielbia zabawki. A najbardziej plastikowe kucyki, na których punkcie ma małego bzika. Małego? To za mało powiedziane! Wszystko zmieni się jednak, kiedy w opakowaniu po nowym koniku znajdzie coś jeszcze… Uwaga! Ku zgrozie szefa Chciejokorpu, książka ta demaskuje najczęstsze sztuczki...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
COPYWRITING, ORUBA NORBERT
ORUBA NORBERT, ONEPRESS, 2023, 9788383223773
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
DŁUGA PODRÓŻ W BARDZO KRÓTKIM CZASIE
PLUTA ALEKSANDRA, DIALOG, 2017, 9788363778286
„Negatyw łapie atmosferę, jest wrażliwy na klimat, jaki towarzyszy pracy” – mówi w tej książce Andrzej Bukowiński, zdobywca 25 nagród na Festiwalu Filmu Reklamowego w Wenecji i Cannes. Szybko zrozumiał, że bez zwykłego ludzkiego ciepła i humoru nawet najwymyślniejsze pomysły nie będą przemawiać do...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
HEGARTY ON ADVERTISING, HEGARTY JOHN
HEGARTY JOHN, THAMES AND HUDSON, 2024, 9780500296967
A revised and expanded edition of the book described by Books Monthly as ‘an absolute gem. A bible, in fact’.If the future is going to be creative, then Hegarty on Advertising points you in the right direction. Written by one of the world’s legendary advertising men, this best-selling book contains...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
JAK PISAĆ, ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ (I KUPOWAĆ)
JABŁOŃSKI ARTUR, ONEPRESS, 2022, 9788328391826
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, któ,re łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwró,t. Dlatego ta książka...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
KREATYWNOŚĆ W REKLAMIE, MURDOCH ANNA
MURDOCH ANNA, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2019, 9788301143923
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
MARKETING AUTOMATION, BŁAŻEWICZ GRZEGORZ
BŁAŻEWICZ GRZEGORZ, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2022, 9788301222222
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
MID-CENTURY ADS
TASCHEN, 2024, 9783836591478
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
NARRATOLOGIA, TKACZYK PAWEŁ
TKACZYK PAWEŁ, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2017, 9788301192549
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ.
MAKOWSKI MICHAŁ, CEDEWU, 2020, 9788381023672
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PACKAGE DESIGN BOOK
TASCHEN, 2020, 9783836555524
Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking and influential designs. Designers compete in five main...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PIERWSZE SKRZYPCE, KAWSZYN ROMAN
KAWSZYN ROMAN, MT BIZNES, 2023, 9788396886507
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźnie: „Sprzedaj.” Masz więc konkretny cel, na który...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PRAGMALINGWISTYCZNE WYZNACZNIKI SKUTECZNOŚCI...
RADZISZEWSKA ALEKSANDRA, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2015, 9788301182335
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
REKLAMA ASPEKTY PRAWNE NOWE WYZWANIA
WOLTERS KLUWER, 2022, 9788382867572
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing), - nowe technologie i ochronę danych osobowych...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin