Producenci

e-commerce

B2B E-COMMERCE

B2B E-COMMERCE
B2B E-COMMERCE

SKORUPSKA JUSTYNA,TRUSZKOWSKI PIOTR, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2023, 9788301231040

Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

62,09 zł

szt.

BANKOWOŚĆ W GOSPODARCE CYFROWEJ

BANKOWOŚĆ W GOSPODARCE CYFROWEJ
BANKOWOŚĆ W GOSPODARCE CYFROWEJ

IWANICZ-DROZDOWSKA MAŁGORZATA, JAWORSKI WŁADYSŁAW L., SZELĄGOWSKA ANNA, ZAWADZKA ZOFIA, MT BIZNES, 2023, 9788381754606

Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.  Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stabilne, co rzutuje na funkcjonowanie banków i całych...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

66,11 zł

szt.

CO CHCE WIEDZIEĆ KLIENT?, SHERIDAN MARCUS

CO CHCE WIEDZIEĆ KLIENT?, SHERIDAN MARCUS
CO CHCE WIEDZIEĆ KLIENT?, SHERIDAN MARCUS

SHERIDAN MARCUS, POLTEXT, 2021, 9788382310559

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

49,60 zł

szt.

CYFROWE PAŃSTWO, KOWALCZYK MARCIN

CYFROWE PAŃSTWO, KOWALCZYK MARCIN
CYFROWE PAŃSTWO, KOWALCZYK MARCIN

KOWALCZYK MARCIN, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2019, 9788301206246

"Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem – jako społeczeństwo – stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

80,00 zł

szt.

E-COMMERCE STRATEGIA ZARZĄDZANIE FINANSE

E-COMMERCE STRATEGIA ZARZĄDZANIE FINANSE
E-COMMERCE STRATEGIA ZARZĄDZANIE FINANSE

SKORUPSKA JUSTYNA, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2017, 9788301194789

Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona...

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

62,09 zł

szt.

E-KONSUMENCI JUTRA, GRABIWODA BARBARA

E-KONSUMENCI JUTRA, GRABIWODA BARBARA
E-KONSUMENCI JUTRA, GRABIWODA BARBARA

GRABIWODA BARBARA, NIEOCZYWISTE, 2019, 9788363391515

Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

51,31 zł

szt.

E-MARKETING

E-MARKETING
E-MARKETING

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2021, 9788301215156

Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

88,97 zł

szt.

E-TURYSTYKA, PAWLICZ ADAM

E-TURYSTYKA, PAWLICZ ADAM
E-TURYSTYKA, PAWLICZ ADAM

PAWLICZ ADAM, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2012, 9788301170639

Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne dla sektora turystycznego. Omówiono w niej: - wpływ oraz główne problemy zastosowania technologii...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

44,20 zł

szt.

ERA PROSUMENTA 2.0, QUAIN BILL

ERA PROSUMENTA 2.0, QUAIN BILL
ERA PROSUMENTA 2.0, QUAIN BILL

QUAIN BILL, STUDIO EMKA, 2024, 9788367107730

Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

31,49 zł

szt.

INTERNET MOŻLIWOŚCI., MODZELEWSKA WERONIKA

INTERNET MOŻLIWOŚCI., MODZELEWSKA WERONIKA
INTERNET MOŻLIWOŚCI., MODZELEWSKA WERONIKA

MODZELEWSKA WERONIKA, ONEPRESS, 2023, 9788383221410

Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością....

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

36,93 zł

szt.

KAPITAŁ KLIENTA W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM

KAPITAŁ KLIENTA W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM
KAPITAŁ KLIENTA W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM

CAPUTA WIESŁAWA, CEDEWU, 2020, 9788381022347

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany; • nowej relacji, która może...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

58,61 zł

szt.

MAŁA FIRMA W SIECI NARZĘDZIA GOOGLE DLA...

MAŁA FIRMA W SIECI NARZĘDZIA GOOGLE DLA...
MAŁA FIRMA W SIECI NARZĘDZIA GOOGLE DLA...

GĄSIEWSKI MARIUSZ, MODRZEWSKI PRZEMYSŁAW, POLTEXT, 2012, 9788375612646

Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

34,78 zł

szt.

NIE CZYŃ ZŁA, FOROOHAR RANA

NIE CZYŃ ZŁA, FOROOHAR RANA
NIE CZYŃ ZŁA, FOROOHAR RANA

FOROOHAR RANA, POLTEXT, 2020, 9788381751209

„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

59,48 zł

szt.

PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH, SKWAREK MIROSŁAW

PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH, SKWAREK MIROSŁAW
PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH, SKWAREK MIROSŁAW

SKWAREK MIROSŁAW, ONEPRESS, 2021, 9788328380912

Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu,...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

44,41 zł

szt.

PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ...

PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ...
PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ...

AGNIESZKA DEJNAKA, CEDEWU, 2023, 9788381026758

Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

63,09 zł

szt.

PRZEDSIĘBIORCA W INTERNECIE KOMPEDIUM

PRZEDSIĘBIORCA W INTERNECIE KOMPEDIUM
PRZEDSIĘBIORCA W INTERNECIE KOMPEDIUM

NIERADKA-BERNACIAK MONIKA, RODEK-KIETLIŃSKA JOANNA, POLTEXT, 2016, 9788375616682

Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów,...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

44,67 zł

szt.

PRZEDSIĘBIORSTWO W GLOBALNEJ GOSPODARCE

PRZEDSIĘBIORSTWO W GLOBALNEJ GOSPODARCE
PRZEDSIĘBIORSTWO W GLOBALNEJ GOSPODARCE

MALARA ZBIGNIEW, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2006, 9788301148218

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw – globalne strategie, nowe struktury...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

80,00 zł

szt.

RETAIL 4.0. 10 ZASAD HANDLU DETALICZNEGO W...

RETAIL 4.0. 10 ZASAD HANDLU DETALICZNEGO W...
RETAIL 4.0. 10 ZASAD HANDLU DETALICZNEGO W...

PHILIP KOTLER, GIUSEPPE STIGLIANO, PWE, 2022, 9788320824773

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą...

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 48 godzin

Cena:

47,19 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl