B2B E-COMMERCE
SKORUPSKA JUSTYNA,TRUSZKOWSKI PIOTR, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2023, 9788301231040
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u producenta, czy dystrybutora? W jaki sposób zbudować i...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
BANKOWOŚĆ W GOSPODARCE CYFROWEJ
IWANICZ-DROZDOWSKA MAŁGORZATA, JAWORSKI WŁADYSŁAW L., SZELĄGOWSKA ANNA, ZAWADZKA ZOFIA, MT BIZNES, 2023, 9788381754606
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stabilne, co rzutuje na funkcjonowanie banków i całych...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
CO CHCE WIEDZIEĆ KLIENT?, SHERIDAN MARCUS
SHERIDAN MARCUS, POLTEXT, 2021, 9788382310559
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
CYFROWE PAŃSTWO, KOWALCZYK MARCIN
KOWALCZYK MARCIN, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2019, 9788301206246
"Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem – jako społeczeństwo – stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
E-COMMERCE STRATEGIA ZARZĄDZANIE FINANSE
SKORUPSKA JUSTYNA, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2017, 9788301194789
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
E-KONSUMENCI JUTRA, GRABIWODA BARBARA
GRABIWODA BARBARA, NIEOCZYWISTE, 2019, 9788363391515
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
E-MARKETING
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2021, 9788301215156
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
E-TURYSTYKA, PAWLICZ ADAM
PAWLICZ ADAM, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2012, 9788301170639
Publikacja jest owocem badań autora prowadzonych w zakresie wykorzystania technologii informatycznych w turystyce oraz współpracy z licznymi przedsiębiorstwami świadczącymi usługi informatyczne dla sektora turystycznego. Omówiono w niej: - wpływ oraz główne problemy zastosowania technologii...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
ERA PROSUMENTA 2.0, QUAIN BILL
QUAIN BILL, STUDIO EMKA, 2024, 9788367107730
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
INTERNET MOŻLIWOŚCI., MODZELEWSKA WERONIKA
MODZELEWSKA WERONIKA, ONEPRESS, 2023, 9788383221410
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć? Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością....
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
KAPITAŁ KLIENTA W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM
CAPUTA WIESŁAWA, CEDEWU, 2020, 9788381022347
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany; • nowej relacji, która może...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
MAŁA FIRMA W SIECI NARZĘDZIA GOOGLE DLA...
GĄSIEWSKI MARIUSZ, MODRZEWSKI PRZEMYSŁAW, POLTEXT, 2012, 9788375612646
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in., jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
NIE CZYŃ ZŁA, FOROOHAR RANA
FOROOHAR RANA, POLTEXT, 2020, 9788381751209
„Nie czyń zła” to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PERSWAZJA W SOCIAL MEDIACH, SKWAREK MIROSŁAW
SKWAREK MIROSŁAW, ONEPRESS, 2021, 9788328380912
Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu,...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ...
AGNIESZKA DEJNAKA, CEDEWU, 2023, 9788381026758
Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PRZEDSIĘBIORCA W INTERNECIE KOMPEDIUM
NIERADKA-BERNACIAK MONIKA, RODEK-KIETLIŃSKA JOANNA, POLTEXT, 2016, 9788375616682
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów,...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
PRZEDSIĘBIORSTWO W GLOBALNEJ GOSPODARCE
MALARA ZBIGNIEW, WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN, 2006, 9788301148218
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw – globalne strategie, nowe struktury...
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
RETAIL 4.0. 10 ZASAD HANDLU DETALICZNEGO W...
PHILIP KOTLER, GIUSEPPE STIGLIANO, PWE, 2022, 9788320824773
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin