ARKUSZE MONITORINGU I KARTY PRACY DO DIAGNOZY...
Opis
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: - dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia - określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej - ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego. Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Czwarta część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru „Ja i otoczenie”: 9. Ja jako konsument 10. Ja w świecie techniki 11. Ja w świecie technologii informacyjnej 12. Ja w bezpiecznym świecie 13. Ja w świecie kultury i rozrywki 14. Mój czas wolny 15. Będę dorosły.
AUTOR | NAPRAWA RENATA,TANAJEWSKA ALICJA |
TYTUŁ | ARKUSZE MONITORINGU I KARTY PRACY DO DIAGNOZY ROZWOJU UCZNIA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ |
WYDAWCA | HARMONIA |
ROK WYDANIA | 2022 |
FORMAT | 215 X 303 MM |
OPRAWA | KARTONOWA |
ILOŚĆ STRON | 85 |
EAN | 9788383091068 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.